رییس اتاق اصناف همدان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی ساخت نشان تجاری در راستای رونق اقتصادی همدان خبر داد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی ساخت نشان تجاری در فضای اقتصادی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حمید فرسایی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه از فردا این کارگاه آموزشی برای نخستین بار با همکاری سایت تله کابین و اتاق اصناف همدان افتتاح می شود افزود:این کارگاه با هدف آموزش در خصوص راسته بازارها وواحد های صنفی ودر یک فضای رقابتی سالم و همچنین استفاده از توان واحدهای صنفی بشکل تخصصی تر و فنی تردر استان برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه همدان به عنوان پایلوت غرب کشور می تواند غرب کشور را زیر پوشش خود قرار دهد اظهار داشت: با پتانسیلی که همدان در صنعت گردشگری و توریست دارد،صنعت توریست ما می‌تواند در معرفی استان اثرگذار باشد اما سیاستگذاری‌های برخی مدیران استان تاکنون به حرکت‎های جهادی و اثرگذار تبدیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه نباید کسبه ها و تولید کنندگان خوب و بزرگ استان را بدلیل عدم زیر ساخت از دست بدهیم افزود:باید با ایجاد زیرساخت ها واحد های صنفی را در راستای رونق اقتصادی واشتغالزایی جذب کرده وبه توسعه استان کمک کنیم.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه پس از سه ماه از گذشت سال 95 هنوز اقتصاد مقاومتی شفاهی است و بشکل عملی به آن پرداخته نشده است، خاطرنشان کرد: اتاق اصناف به عنوان یکی از بخش‌های خصوصی با 18 درصد در تولید و 2/2 درصد اشتغالزایی به شکل مستقیم توانایی عملی شدن در این زمینه را دارد.

وی با تاکید بر اینکه معتقد هستیم همیشه راهی برای عبور از مشکلات و دغدغه ها وجود دارد،بیان کرد: طرحی در خصوص آمار گیری اصناف انجام شده است.

فرسایی ادامه داد:  این طرح نزدیک 40 روزآغاز شده که در این مدت از 11 هزار واحد صنفی و 4 هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب، بازدید شده و 20 روز دیگر این آمار تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.