مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: امام خمینی(ره) ابراهیم زمان بود زیرا که بت طاغوتیان شرق و غرب را برای اعتلای کلمه الله در هم شکست و اسطوره زمان شد.

امام خمینی(ره) ابراهیم زمان بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام اباذر طالبی با اشاره به فرا رسیدن 27 سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت: راه و مسیر امام خمینی(ره) به معنی واقعی زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی افزود: امام(ره) با انقلاب اسلامی توانست به تمام انسان‌های آزاده دنیا بفهماند که در مقابل استکبار و ظالمین نباید سکوت کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه امام (ره) حقیقتاً به عالم عامل به دستورات قرآن بود، گفت: امام خمینی(ره) پـس از انبیاء بزرگ الهی و معـصومان (ع) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است كه با اندیشه‏های بلند الهی و تلاش‏های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون كرده و سر منشأ تحولات عظیمی‌در ایران و جهان شد.

وی اظهار داشت: امام(ره) نمونه انسان كامل و شخصیتی جامع است كه یكی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی‌بدیل را پایه‌ریزی و رهبری کرد و با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت وشجاعت تزلزلی آشكار در اركان و مبانی مکاتب الحادی و تمدن های مادی غرب و شرق به وجود آورد.

طالبی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) ابراهیم زمان بود چراکه بت طاغوتیان شرق و غرب را برای اعتلای کلمه الله در هم شکست و اسطوره زمان شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.