رییس دانشگاه اصفهان در دیدار با سرکنسول روسیه در اصفهان با اشاره به اجلاس مشترک دانشگاه های برتر ایران و روسیه که در دی ماه سال 94 در روسیه برگزار شد، افزود: در این اجلاس 12 دانشگاه برتر از ایران با 19 دانشگاه برتر روسیه در زمینه مسائل علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداخته و به نتایج موثری دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، هوشنگ طالبی با اشاره به دستاوردهای بزرگ این اجلاس اظهار امیدواری کرد که این اجلاس و اجلاس هایی که مقرر شده است در آینده برگزار شود، منجر به تبادل اطلاعات علمی، برقراری روابط گسترده علمی، استفاده طرفین از نتایج تحقیقات، تبادل استاد و دانشجو، گسترش ادبیات و زبان های فارسی و روسی شود.
سرکنسول روسیه در اصفهان نیز در این دیدار، خواهان تحکیم روابط دانشگاه اصفهان و دانشگاه های روسیه و گسترش همکاری های علمی شد.
ایوگنی کولیش افزود: ارتباطات علمی موثر بین دانشگاه اصفهان و دانشگاه های روسیه می تواند در تعمیق روابط علمی بین دو کشور موثر واقع شود.
سرکنسول روسیه خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه اصفهان می توانند با مجوز کنسولگری روسیه بدون ویزا به شهر تاریخی سن پترزبورگ سفر کنند.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار