نائب رییس فدراسیون دو و میدانی می گوید فدراسیون علاقه ای نداشته که مریم طوسی در رقابت های آذربایجان شرکت کند و او به اصرار خود راهی مسابقات شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ پریسا بهزاد نائب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: مریم طوسی، الناز کمپانی و مریم محبی، ورزشکارانی بودند که با هزینه شخصی خود در مسابقات شرکت کردند و اعزام آنها زیر نظر فدراسیون نبوده است، ما  برای دختران 2 مسابقه برون مرزی با نام جام کازانف و ارزروم ترکیه را تدارک دیده ایم؛غیر از آن 2 مسابقه لیگ داریم و افرادی که بتوانند شانس کسب سهمیه داشته باشند، 4 مسابقه را پیش روی خود خواهند داشت.

بهزادی افزود: در زمانی که طوسی در آذربایجان بود در تهران مسابقات جایزه بزرگ 200 متر برگزار شد. بهتر بود طوسی در این رقابت ها حضور می یافت. فدراسیون راغب نبود طوسی در مسابقات آذربایجان شرکت کند و این حضور تنها با اصرار خود او بود.

وی درباره وضعیت لیلا رجبی اظهار داشت لیلا رجبی قبل از این اردوی بلاروس را تقاضا کرده بود که فدراسیون، فروردین اقدامات آن را انجام داده و از شورای برون مرزی، تأییدیه گرفته شده است.  هر زمان که رجبی صلاح بداند، می تواند با مربی خود در این اردو شرکت کند.

نائب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی خاطر نشان کرد رجبی در حال حاضر آمادگی خوبی دارد.من چند بار در تمرینات این بازیکن حضور پیدا کردم و شاهد بودم که از شرایط روحی مناسبی برخوردار است و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار