استاندار کرمانشاه گفت: با وجود اقدامات اولیه ای که برای پالایشگاه آناهیتا صورت گرفته اما متاسفانه روند ساخت آن به کندی پیش می رود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسداله رازانی  با بیان اینکه پالایشگاه آناهیتا یکی از مطالبات اصلی مردم استان است  افزود: موقعیت استان کرمانشاه و مجاورت آن با بخش های کردی و عربی عراق برای هر گونه سرمایه گذاری بخصوص در زمینه نفت و گاز توجیه بالایی دارد و بر همین اساس ، آمادگی جذب و حمایت از هر گونه سرمایه گذاری را داریم.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه بر اساس طرح ها و پروژه های بزرگی مانند پتروشیمی، طرح گرمسیری، راه آهن و...که در آن در حال اجراست، چشم انداز  بسیار روشنی را تا ۱۰سال آینده خواهد داشت و مطمئناً به استانی پیشرو و توسعه یافته تبدیل خواهد شد.

 رازانی افزود: زیر ساخت های این استان به دلایل متعددی از جمله جنگ تحمیلی  متناسب با ظرفیت ها و استعداد های توسعه یافتگی رشد نکرده است

استاندار کرمانشاه بیان داشت:یکی از این زیرساخت ها که می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر اقتصاد استان و نیز ایجاد اشتغال بگذارد پالایشگاه آناهیتا است که با وجود اقدامات اولیه ای که برای آن صورت گرفته اما متاسفانه روند ساخت آن به کندی پیش می رود که باید به صورت ویژه پیگیری و مورد حمایت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.