مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه از تحقق 10 مصوبه شورای مهارت استان در بخش آموزشگاه های فنی وحرفه ای آزاد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛داود ناصری امید گفت: شورای مهارت در شهرستان‌های استان کرمانشاه به ریاست فرمانداران برگزار می‌شود و تاکنون 46 مصوبه در شهرکرمانشاه و 145 مصوبه نیز در شوراهای مهارت شهرستان‌ها داشته است.
ناصری امید با بیان این مطلب که آموزشگاه های فنی وحرفه ای آزاد به عنوان بازوان توانمند سازمان در بخش خصوصی عمل می کنند گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین اداره کل با آموزشگاه های فنی وحرفه ای آزاد ایجاد شده است.
 وی به اعطای ۱۱۵ فقره وام ۵ میلیون تومانی در ظرف مدت کمتر از ۱۰ روز به مهارت آموزان و کارآفرینان اشاره کرد و افزود: طی سال قبل ۱۶ فقره وام ۱۰ میلیون تومانی نیز به متقاضان ارائه شده است و درحال حاضر پیگیر اخذ ۵۰ فقره وام ۵۰ میلیون تومانی برای توسعه خدمات آموزشی به افراد با مشارکت صندوق مهر امید هستیم که مراحل اولیه آن انجام شده است.
ناصری امید با اشاره به اینکه سرانه آموزش های مهارتی در استان کرمانشاه با بیش از 2میلیون نفر جمعیت، 10 ساعت است گفت:ترویج فرهنگ مهارت آموزی مستلزم نگاه ویژه رسانه ها به ویژه رسانه ملی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.