مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین مختاری افزود: این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی متصدیان و انبارداران دفاتر انبار توشه مرکزی پایانه مسافربری امام رضا(علیه السلام) توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه برگزار شد.

وی ضمن تأکید بر این مسئله که مبارزه با قاچاق کالا امری مهم و ارزشمند است و باید فرهنگ‌سازی در این زمینه انجام شود، تصریح کرد: دوره آموزشی آشنایی با مبانی قاچاق کالا و ارز با حضور 50 نفر از متصدیان انبار توشه مرکزی و با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزش و تبلیغ در راستای آگاه‌سازی عمومی تأکید و خاطرنشان کرد: وحدت رویه و همدلی بین ارگان های مختلف و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و اقدامات پیشگیرانه نقش موثری در کاهش تخلفات احتمالی در امر مبارزه با قاچاق کالا خواهد داشت.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.