کرمان؛

استفاده ازامکانات کانون باید به بهبود زندگی مددجوبیانجامد

مدیر کل زندانهای استان در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان گفت : مددجویان باید از امکانات و برنامه هایی که در کانون برای شما تدارک دیده می شود نهایت استفاده را در راستای بهبود وضعیت زندگی خودببرند.

استفاده ازامکانات کانون باید به بهبود زندگی مددجوبیانجامدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی ولی نیا افزود: مددجویان باید با امید بیشتر به آینده و توکل به خداوند متعال به خانواده و جامعه برگردند و برای خانواده ، جامعه مثمر ثمر باشند و آینده کشور و مملکت خود را بسازند.

وی با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان از زحمات رئیس و مجموعه کارکنان کانون قدردانی و از رشادت های نوجوانان و جوانان وطن در طول 8 سال دفاع مقدس برای مددجویان صحبت کردو گفت:جوانان این مرز و بوم با توجه به سن کمی که داشتند توانستند مانند شهید حسین فهمیده تاریخ ساز شوند.

رئیس کانون اصلاح و تربیت هم ضمن قدر دانی از حضور مدیر کل در کانون گفت : این بازدیدها باعث دلگرمی بیشتری میان کارکنان و سربازان همچنین مددجویان می شود.

رضا مقبلی در حاشیه این بازدید گفت : همانگونه که مسایل فرهنگی ،آموزشی ، ورزشی و ... برای مددجویان اهمیت زیادی دارد مسایل و موارد امنیتی نیز در زندانها و همچنین کانون از اهمیت بالایی برخوردار است و با انجام بازدیدها ،مانور ها و آماده باش ها مختلف می توان آمادگی خود را بیشتر کرده و از اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته و برنامه های جدید آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.

وی نیز از موفقیت در طرح باران محبت که به شناسایی مددجویانی که نیاز مبرم به کمک دارند پرداخت و از اجرای آن در شهرستان های راین، بردسیر و شهر کرمان خبر داد.

در این بازدید علی ولی نیا مدیرکل زندانهای استان، حجه الاسلام والمسلمین مقبلی رئیس اداره فرهنگی و حجه الاسلام کارگر رئیس اداره قضایی اداره کل از کانون اصلاح و تربیت کرمان حضور داشتند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: اصلاح ، مددجو ، کرمان ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار