دبیر کمیته بانوان بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن گفت: دومین همایش «بانوی آب و آفتاب» ویژه تکریم مقام شامخ حضرت زهرا(س) امسال برگزار می‌شود.

ملیحه سادات موسوی، دبیر کمیته بانوان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: این دوره از نمایشگاه با شعار «به سوی فهم قرآن» برگزار می شود و ما هم در این کمیته تمام تلاش خود را در جهت ترویج فهم قرآن و تدبر در آیات صحف شریف قرار داده‌ایم.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه 21 هزار پایان‌نامه قرآنی از کشورهای مختلف به صورت لوح فشرده و مکتوب در اختیار علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

موسوی عنوان کرد: در بخش «بانوی ایرانی و هنر قرآنی» نمایش تابلوهای نفیس بانوان به همراه کارگاه‌های هنری برای علاقه‌مندان به یادگیری این هنرها را خواهیم داشت.

وی گفت: در بخش «دارالقرآن یاسین» به بررسی مفاهیم سوره یاسین و همینطور مسابقات و نشست‌های تخصصی در زمینه آیات آن پرداخته می‌شود.

دبیر کمیته بانوان خاطر نشان کرد: فعالیت‌های قرآنی بانوان نیز به صورت کلیپ و با حضور این بانوان از سراسر کشور برای بازدید کنندگان از غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: در بخش «قرآن ونابینایان» نمایش کتاب های بریل، آثار پویا شده توسط موسسات در زمینه خدمات به نابینایان، نشست‌های تبلیغی و ترویجی برای این افراد و مسابقه و میزگرد برای روشندلان را برگزار می‌کنیم.

موسوی عنوان کرد: همایش «بانوی آب و آفتاب»  ویژه تکریم مقام شامخ حضرت زهرا(س) بوده که یک دوره در سال گذشته برگزار شده و امسال دوره دوم آن برگزار می‌شود. همچنین در این دوره کتب و مقالاتی که با موضوع این بانوی بزرگوار به چاپ رسیده برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد. 

دبیر کمیته بانوان بیست و چهارمین دوره نمایشگاه قرآن در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری سومین دوره همایش «بانوی فضیلت، حامی رسالت» ویژه تکریم مقام حضرت خدیجه(س) است که در روز دهم ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار