بازیگر «ماهی و گربه» از همکاری با مکری در «هجوم» تا خصوصیات بارز و حرفه‌ای گری گفت.

بابک کریمی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص تجربه جدید همکاری با شهرام مکری در فیلم «هجوم» گفت: این فیلم نسبت به «ماهی و گربه» از لحاظ مضمون و میزانسن بسیار پیچیده‌تر است تا جایی که با شوخی به مکری گفتم پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد البته نه به این جهت که همه 75 میلیون ایرانی آن را ببیند بلکه هر نفر باید ده بار آن را مشاهده کند تا به تمام جزئیات دست پیدا کند.

وی افزود: کار با مکری کاملا متفاوت است، حس می‌کنم شهرام شخصی مریخی است که روی زمین آمده و با آن منطق مریخی فیلم می‌سازد به همین دلیل نمی‌توان گفت در کارنامه هنری خود گامی به جلو یا عقب برداشته‌ایم.

این بازیگر در مورد شخصیت حرفه‌ای شهرام مکری به عنوان هنرمند و شخصیتی سینمایی اظهار داشت: مکری با وجود سن پایین بسیار حرفه‌ای، باتجربه، خوش برخورد و فعال عمل می‌کند. در طول سال به جز فیلمسازی تیزر می‌سازد و تدریس می‌کند که این ها نشان دهنده پتانسیل بالای این شخصیت است.

بازیگر «ماهی و گربه» عنوان کرد: در پشت صحنه «هجوم» نهایت آرامش داشتیم که این به حرفه‌ای بودن مکری و گروه ربط پیدا می‌کند و جای خوشحالی دارد.

کریمی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص همکاری با افراد حرفه‌ای سینما خاطر نشان کرد: بازیگر خوش شانسی هستم که با اشخاصی مانند فرهادی و مکری کار کردم چون هر دوی آنها پشت صحنه و فیلمبرداری خوب و دلنشینی دارند تا جایی که حتی روزهایی که فیلمبرداری نداریم تمایل داریم در پشت صحنه و در جوار گروه باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار