یزد؛

نصب پلاک‌های داخلی برای خودروهای فرودگاه یزد

در راستای توسعه فرهنگ و استقرار سیستم مدیریت ایمنی، پلاک‌های داخلی برای خودروهای فرودگاه یزد، تهیه و نصب گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل فرودگاه های یزد گفت: در راستای توسعه فرهنگ و استقرار سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه بین المللی یزد و اعمال نظارت بیشتر بر ترافیک و ترددهای وسایط نقلیه در سطح اپرون بر اساس موازین و استانداردهای موجود، پلاک های خودروهای عملیاتی تهیه و نصب گردید.

سعداله وطن خواه، گفت: پس از کسب گواهینامه فرودگاهی به منظور پایش فرآیندها، کمیته ایمنی آن فرودگاه بطور مستمر و با برنامه زمان بندی تشکیل و نسبت به رعایت موازین ایمنی و پایش فرآیندها و نظارت بیشتر به اصول ایمنی، تصمیمات لازم اتخاذ و اقدامات مورد نیاز انجام می شود.

وی، به پلاک گذاری تعداد 40 دستگاه خودرو و تجهیزات خودرویی هندلینگ فرودگاهی و شرکت های هواپیمایی اشاره کرد و بیان داشت : در سال گذشته بیش از 30 جلسه توجیهی و آموزشی در راستای سیستم SMS  و استقرار سیستم ایمنی با حضور ادارات و نهادهای فرودگاهی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی تشکیل شده است.

گفتنی است؛ در حال حاضر فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد، به صورت هفتگی حدود 120 نشست و برخاست پروازی دارد و ماهیانه حدود 50 هزار مسافر ازاین فرودگاه اعزام و پذیرش می شوند و 8 شرکت هواپیمایی در 9 مسیر پروازی به مردم استان یزد خدمات پروازی ارائه می نمایند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.