معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر از رفع مشکل امتحانات دانشجویان این دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمود احمدیان معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان دانشگاه زمان امتحانات را به گونه‌ای صورت گرفته که دانشجویان با تداخل ماه رمضان و امتحانات مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین از روز گذشته آغاز شده و از فردا با ماه رمضان تداخل پیدا می‌کند و به همین دلیل ما سعی کرده‌ایم به گونه‌ای برنامه‌ریزی را انجام دهیم که دانشجویان روزه‌دار با مشکلی مواجه نشوند.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر افزود: بر همین اساس بازه زمانی امتحانات گسترده‌تر شده، بازه زمانی امتحانات که طبق تقویم آموزشی حدود 2 هفته بود، نزدیک 25 روز شده و فاصله زمانی بین امتحانات افزایش یافته است.

احمدیان اضافه کرد: در سال‌های گذشته 2 امتحان صبح و یک امتحان بعدازظهر برگزار می‌شد، ولی با اینکه امسال امتحانات با ماه رمضان تداخل دارد، یک امتحان صبح و یک امتحان هم بعدازظهر برگزار می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: امتحان روز 19 ماه مبارک رمضان نیز از ساعت 10 صبح برگزار می شود که برای  دانشجویان در شب قدر مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.