پیگیری و اجرای مصوبات شورای سلامت در آبادان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دومین شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان با موضوعیت پیگیری مصوبات جلسات قبل این شورا، در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.

در این نشست چگونگی تعامل حوزه بهداشت و درمان شهرستان با سازمان‌های مردم‌نهاد در خصوص  امر سلامت مورد ارزیابی قرار گرفت، این موضوعات شامل فاضلاب شهری، دست‌فروشان اغذیه، بازارچه‌های سیار عرضه مواد غذایی و ترمینال درون‌شهری بود که از آنها به‌عنوان چالش‌های عمده حوزه سلامت در شهرستان یاد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان در این نشست بر لزوم پیگیری مصوبات در شورای سلامت آبادان تأکیدکرد  و گفت: مصوباتی که برای هر دستگاه به تصویب می‌رسد لازم‌الاجرا است.

مسعود رئوفی افزود: عدم پیگیری مصوبات شورای سلامت، پیگرد دادستان کل استان را در بر خواهد داشت،زیرا شورای سلام تاز مهم‌ترین حوزه‌های هر شهرستان است که باید با جدیت در خصوص پیگیری مصوبات آن اقدام کرد.

وی گفت: اعضای شورای سلامت شهرستان باید آگاه باشند که در صورت عدم پیگیری امورات محوله در امور سلامت، باید به دادستانی استان خوزستان توضیح دهند.

سیاست‌گذاری در خصوص عقد قرارداد با بیمه‌های تکمیلی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان، راه‌اندازی سیتی‌اسکن بیمارستان 17 شهریور آبادان حداکثر تا اواخر تیرماه، خرید دستگاه «ام.آر.آی» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند از مهم‌ترین مصوبات شورای سلامت شهرستان آبادان بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.