اختصاص اعتبار برای لایروبی ایستگاه های فاضلاب خرمشهرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس آبفای خرمشهر گفت: در خرمشهر ٣٤ ايستگاه پمپاژ فاضلاب وجود دارد كه  ١٢ عدد از اين ايستگاه ها جزو ايستگاههای اصلی شهر هستند و طبق استاندارد باید هر دو سال لايروبی و پمپ های آنها تعويض شود اما حدود هشت سال است كه تنها چهار ایستگاه لایروبی شده اند.

عبدالرحیم هلالی انجام لایروبی ایستگاه های فاضلاب را امری مهم برای پیشگیری از ایجاد مشکلاتی همچون آبگرفتگی معابر در زمستان دانست و افزود: اگر بخواهيم امسال در زمستان مشكلی نداشته باشيم حتما باید اين ١٢ ايستگاه بهسازی، پمپ های آنها تعويض و لايروبی شوند .

وی اعتبار مورد نیاز برای انجام این امر را شش میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: انجام این کار برای هر یک از ایستگاه ها اعتباری ۵۰۰ ميليون تومانی نياز دارد که در مجموع اعتباری معادل ۶ میلیارد را می طلبد.

رئیس آبفای خرمشهر، از سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا همکاری لازم در راستای تخصیص اعتبار مورد نیاز را داشته باشد و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند به ١٢ ايستگاه پمپاژ فاضلاب آبادان اعتباراتی داده و عملیات لايروبی و بهسازی در این شهرستان در حال انجام است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.