مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از تحت پوشش 69 هزار و700نفر کمیته ی امداد در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دشتی در جلسه ی هم اندیشی فرماندهان بسج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد افزود :ازاین تعداد 8هزار مورد طلاق و زندانی ،50درصد فوت سرپرست و 7هزار سرپرست خانواده از کار افتاده هستند که تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: 2400هزار تومان سرانه برای هر نفر تحت پوشش کمیته امداد پرداخت می شود که این مبلغ تا حدودی می تواندقسمتی از مشکلات شان رابر طرف سازد.

دشتی افزود :کمیته ی امداد امام خمینی آذربایجان شرقی در 5 سال اخیر نیز برای 11 هزار نفر در استان جهیزیه فراهم کرده است .

وی افزود : هم چنین با کمک های مردمی برای 7هزار نفراز مدد جویان خانه استیجاری وبه هزار و پانصد نفر هم مسکن تهیه شد .

دشتی در ادامه به رسالت بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیجیان تلاش گراستان همیشه در صحنه های مختلف حاضر بوده و توانستند باز گشای بسیاری از مشکلات باشند دراین عرصه نیز می توان با کمک و تلاش این عزیزان باری از مشکلات افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد را کاهش داد و باری از مشکلات انان را کاست.

وی همیاری، کمک ، عیادت و دلجویی هموطنان و مردم همیشه در صحنه استان از خانواده ی تحت پوشش کمیته امداد را خواستار شد و افزود:مردم استان می توانند با کمکهایشان دل این عزیزان را نیز شاد کنند .

وی بااشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از اجرای طرح محسنین دراستان خبردادو افزود: از برنامه های کمیته امداد امام خمینی در ماه مبارک رمضان اجرای طرح محسنین (سفره افطاری آسان و ساده)است که در این ماه مبارک برگزار خواهد شد.

دشتی افزود:اگر طرح محسنین اجراشود بخش اعظمی از مشکلات این نیاز مندان حل خواهد شد .

وی گفت:هر شخص می تواند بدون محدودیت سنی و تحصیلاتی در فعالیت های این مرکز مشارکت نماید و با مراجعه به یکی از مراکز نیکو کاری به عنوان یک عضو از مجمع نیکو کاران باشد .

وی افزود : خیرین ونیکو کاران می توانند کمک های خود را به صورت ماهیانه و یا موردی بسته بندی به توان خود به هر مقدار در قالب کمک های نقدی ،کمک های غیر نقدی، کالایی – خدمات امدادی، فعالیت داوطلبانه به این مراکز ارایه نمایند تا در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد .

بهروزی واسکندری فرماندهان بسیج کار مندی استان نیزبا تاکید بر استمرار کمک های مردمی اعلام کردند بسیجیان با همت دسته جمعی در کار های معنوی قدم بر می دارند و تلاش می شود این کار های خوب و خدا پسندانه را به گفتمان عمومی تبدل کنیم.


انتهای پیام/ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.