نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله مجتهد شبستری در مراسم معارفه امام جمعه کلونق هریس افزود :جوانان با حضور حداکثری خود نماز جمعه را پور فیض خواهند کرد واولین نماز جمعه کلوانق در اولین جمعه ماه مبارک رمضان اقامه خواهد شد واین یکی از برکات الهی برای این شهر و خیر وبرکت برای منطقه خواهد شد.

آیت الله شبستری ضمن ابراز خرسندی از استقبال واشتیاق مردم شهر کلوانق برای انتصاب امامت جمعه به این شهر افزود: اتحاد و همبستگی مردم منطقه مثال زدنی ونمازجمعه یکی ازبرنامه های عبادی سیاسی است که باعث همبستگی بیشتر در بین جوانان واقشار مردم می شود.

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد که مردم مذهبی کلوانق هیچ گاه به سمت شبکه های ماهواره ای مایل نمی شوند واین شبکه های اجتماعی وماهواره ای حیله دشمن بر علیه مردم ایران است .

وی خاطرنشان کرد: تکلیف ما امروز دفاع و نبرد در عرصه های فرهنگی و این جنگ نرمی است که دشمن از این راه وارد شده و به دنبال انحراف جوانان از ولایت و اسلام و معنویت است.

امام جمعه تبریز، افزود: هرکسی چه از خواص و چه از مردم هر مقدار که در توان دارد باید وارد میدان شده و از آرمان ها و اصول اسلام و انقلاب دفاع کند.

وی بایاداوری شعار سال افزودند: یکی از مباحثی که با شعار و همایش و مصوبه و نوشتن ها حل نمی شود این مقوله اقتصاد مقاومتی است که باید محقق شود. اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی در جامعه است که باید جدی گرفته شود. اقدام و عمل می طلبد.

در این مراسم حجت السلام سید محمد موسوی به عنوان اولین امام جمعه شهر کلوانق معرفی شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.