وزیر کشور با تاکید بر تلاش روزافزون و هماهنگ مسئولان و مردم این استان در عمل به رهنمودهای رهبری گفت: جلب مشارکت مردمی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحمانی فضلی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود : امسال سه استان در کشور به عنوان پایلوت درزمینه اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی تعیین شده اند که استان  آذربایجان شرقی یکی از این سه استان است .

وی افزود : روحانیان نقش مهمی در همراه سازی مردم با برنامه های اقتصاد مقاومتی دارند و در این میان با توجه به جایگاه امام جمعه تبریز در کشور انتظار می رود آذربایجان شرقی در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی پیشتاز شود .

وزیر کشور خاطر نشان کرد : رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به صورت جدی پیگیر اجرای این سیاست هستند و دولت در سه سال گذشته در تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی فعال بوده و در نهایت مقرر شد در این موضوع به صورت قرارگاهی عمل شود .

وی ادامه داد: در 31 استان برنامه های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود که در 3 استان به صورت ویژه وزارت کشور درزمینه اجرای اقتصاد مقاومتی برنامه خواهد داشت.

امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید خاصی بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارند گفت: باید با برنامه ریزی و همت مضاعف ، دستورات معظم له در این خصوص اجرا شود تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود .

آیت اله محسن مجتهد شبستری افزود : دولت درسال جاری در زمینه عمل به مبانی اقتصاد مقاومتی به صورت جدی وارد عمل شده و امیدواریم با برنامه ریزی دولت و استقامت مردم شاهد عقب نشینی دشمن و دست برداشتن آنان از توطئه علیه مردم ایران باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت : امام جمعه تبریز در زمینه حمایت از تولید کننده ها و رفع مشکلات آنان برنامه ریزی ویژه ای داشته است .

جبارزاده افزود : در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل همراهی نماینده ولی فقیه در استان را برای حمایت از اقتصاد مقاومتی شاهد بودیم .

وی خاطر نشان کرد:در سفر کوتاه وزیر کشور به تبریز مقدمات اجرای برنامه های کلان اقتصاد مقاومتی دراین استان به عنوان استان نمونه مورد بررسی قرار خواهد گرفت .



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.