غنی گفت: مردم افغانستان از قربانی های شما و از اینکه با دلیری و شجاعت از هر وجب این خاک پاسداری می کنید، ممنون و سپاسگزارند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور غنی که به ولایت هلمند سفر کرده است، پس از عزیمت به شهر لشکرگاه از رشادت و فداکاری های منسوبین قول اردوی ۲۱۵ میوند ستایش به عمل آورد و در جمع آنها سخنرانی کرد.

رئیس جمهور خطاب به آنان گفت: مردم افغانستان از قربانی های شما و از اینکه با دلیری و شجاعت از هر وجب این خاک پاسداری می کنید، ممنون و سپاسگزار اند.

محمد اشرف غنی گفت که ما میراث دار واقعی اسلام هستیم زیرا برای تامین صلح و امنیت همه روزه تلاش می کنیم.

وی گفت که دشمنان افغانستان برای این خاک هیچگونه مفکوره ای ندارند و شما نه تنها برای ثبات، ترقی و پیشرفت کشور تان می رزمید بلکه برای ایجاد فضای صلح و آرامش به نسل های آینده، می جنگید و این مبارزه تان حق است و حق همیشه علیه باطل پیروز می باشد.

رئیس جمهور عنی گفت: آنانیکه می گویند افغانستان در خطر است، باید دوباره فکر کنند، زیرا نیروهای امنیتی و دفاعی ما با قربانی های بی دریغ شان از این خاک حراست می کنند.

رئیس جمهور غنی گفت که من منحیث سرقوماندان اعلی قوای مسلح مسئول هستم تا حق خانواده های شهدا، مجروحین و فرزندان تانرا ادا نمایم.

رئیس جمهور اسلامی افغانستان حلول ماه مبارک رمضان را به تمام منسوبین قول اردوی متذکره تبریک گفت و آرزو نمود که طاعات و عبادات شان قبول درگاه الهی قرار گرفته و صلح و ثبات دایمی در افغانستان حکمفرما شود.

در این مراسم دگرجنرال محمد معین فقیر قوماندان قول اردوی ۲۱۵ میوند نیز صحبت کرده گفت که منسوبین، افسران و بریدملان قول اردوی متذکره به سرقوماندان اعلی قوای مسلح اطمینان می دهند که از هر وجب خاک خویش دلیرانه دفاع می کنند، زیرا این مسئولیت ماست و در این راه مدد خداوند(ج) و حمایت مردم را با خود داریم.


ابنتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار