امیرحسین اسدی، دبیر اولین ماراتن تولید محتوای ایران در گفت و گو با
خبرنگار حوزه فنآوریهای نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ماراتن تولید محتوای دیجیتال اظهار داشت: معاونت علمی به دنبال ایجاد یک جریان سازی برای تولید محتوا در حوزه مجازی است تا عموم مردم از مرحله دبستان، راهنمایی، دانشجو و بالاتر محتوا تولید کنند که این امر سبب آموزش محتواهای دیجیتالی در بین فرزندان می شود.
وی ادامه داد: این ماراتن به دنبال ترویج و فرهنگسازی تولید محتوای دیجیتال است. در کشور زیرساخت و پهنای باند زیدی داریم. اما محتوای کاملی نداریم؛ لذا همه افراد به ناچار از سایتهای خارجی استفاده میکنند که محتوای لازم و مناسب را دارا نیستند.
دبیر اولین ماراتن تولید محتوای ایران درخصوص نحوه اجرای این ماراتن گفت: شرکتکنندگان پس از ثبت نام غربالگری شده و برای شرکت در این رویداد انتخاب میشود. سپس در گروههای 3 تا 5 نفره تیم بندی خواهند شد. به تیمها موضوعاتی را ارائه میکنیم تا آنها بنا به موضوع ارائه شده محتوا تولید کنند.
اسدی تاکید کرد: این مسابقه قرار بود در تیرماه امسال برگزار شود که بنا بر دلایلی به 10 مرداد ماه موکول شد.
وی یادآور شد: تیمهای برگزیده پس از این رویداد با حمایت و کمک ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری به سمت شرکت دانش بنیان شدن رفته، وبا شرکت در فن بازارها، محصولات خود را به فروش برسانند.
انتهای پیام/