دبیر اولین ماراتن تولید محتوای ایران گفت: این ماراتن مرداد ماه با هدف تولید محتوای دیجیتالی و ورود شرکت های برتر در فن بازارها برگزار می شود.

امیرحسین اسدی، دبیر اولین ماراتن تولید محتوای ایران  در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ماراتن تولید محتوای دیجیتال اظهار داشت: معاونت علمی به دنبال ایجاد یک جریان سازی برای تولید محتوا در حوزه مجازی است تا عموم مردم از مرحله دبستان، راهنمایی، دانشجو و بالاتر محتوا تولید کنند که این امر سبب آموزش محتواهای دیجیتالی در بین فرزندان می شود.

وی ادامه داد: این ماراتن به دنبال ترویج و فرهنگ‌سازی تولید محتوای دیجیتال است. در کشور زیرساخت و پهنای باند زیدی داریم. اما محتوای کاملی نداریم؛ لذا همه افراد به ناچار از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنند که محتوای لازم و مناسب را دارا نیستند.

دبیر اولین ماراتن تولید محتوای ایران  درخصوص نحوه اجرای این ماراتن گفت: شرکت‌کنندگان پس از ثبت نام غربالگری شده و برای شرکت در این رویداد انتخاب می‌شود. سپس در گروه‌های 3 تا 5 نفره تیم بندی خواهند شد. به تیم‌ها موضوعاتی را ارائه می‌کنیم تا آنها بنا به موضوع ارائه شده محتوا تولید کنند. 

اسدی تاکید کرد: این مسابقه قرار بود در تیرماه امسال برگزار شود که بنا بر دلایلی به 10 مرداد ماه موکول شد.

وی یادآور شد: تیم‌های برگزیده پس از این رویداد با حمایت و کمک ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری به سمت شرکت دانش بنیان شدن رفته، وبا شرکت در فن بازارها، محصولات خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار