یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در هشت رشته و دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با اشاره به آغاز ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: علاقه‌مندان باید به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنند.
حجت الاسلام محمدرضا حدادیان افزود: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در هشت رشته و دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر و بهتر جوانان به مساجد، این جشنواره را برگزار می‌کند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، بابیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به‌صورت استانی تا ۱۴ مرداد سال جاری انجام می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در سراسر کشور برگزار می‌شود که دو بخش مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز فقط به‌صورت استانی است.
 حدادیان بابیان اینکه سن تمام شرکت‌کنندگان باید بین ۱۸ تا ۳۰ سال باشد، ابراز کرد: تکمیل فرم ثبت‌نام توسط شرکت‌کنندگان به‌صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی جوانان مساجد کشور به آدرس www.javananemasajed.ir الزامی است و شرکت‌کنندگانی که امکان ثبت‌نام اینترنتی ندارد می‌توانند با مراجعه حضوری به دبیرخانه مساجد استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مندان به قرآن و فرهنگ اسلامی، حضور پرنشاط اعضای کانون‌های در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف استعدادهای برتر قرآنی فعالی در کانون‌های مساجد، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان بااستعدادها و ظرفیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار