خیلی ها حتی ظرفیت از جلوی دوربین رد شدن را هم ندارند و فکر می کنند چه اتفاق مهمی افتاده که عده ای آن ها را می شناسند.

رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دنیای شهرت گفت: شهرت به شرطی خوب است که با محبوبیت همراه شود و اگر نه به تنهایی ارزشی ندارد؛ می توان با چند عکس معروف شد اما شهرت زمانی چیز خوبی است که مردم دوستت داشته باشند، برای جوانان الگو باشی و بتوانی روی جامعه ات تاثیر بگذاری.

وی تصریح کرد: البته شهرت مشکلاتی هم دارد که بخش قابل توجه این مشکلات هم شیرین است؛ عشق مردم به قدری زیاد است که گاهی آدم دلش می خواهد خودش باشد و خودش؛ البته من به شخصه هیچ وقت از مردم گریزان نبودم و همیشه دوست داشتم در بین آنها باشم. بخش دیگر مشکلات به شایعاتی برمی گردد که برای انسان های معروف درست می‌کنند که خوب نیست و مشکل آفرین می شود.

بازیگر «مختارنامه» در این خصوص که قرار گرفتن پول و شهرت در کنار هم سبب بروز فساد می شود عنوان کرد: به نظر من این موضوع به جنبه افراد بستگی دارد؛ خیلی ها حتی ظرفیت از جلوی دوربین رد شدن را هم ندارند و فکر می کنند چه اتفاق مهمی افتاده که عده ای آن ها را می‌شناسند اما اگر از پول و شهرت درست استفاده شود، هیچ وقت فساد نمی آورد؛ چرا که اگر این گونه نبود باید نصف مردم دنیا فاسد می بودند.

وی افزود: شما می توانی پولدار و در عین حال یک آدم خیر باشی و از پولت درست استفاده کنی؛ به اطرافیانت برسی و جنبه شهرت و ثروت را داشته باشی که در این صورت هیچ وقت به فساد حتی نزدیک هم نمی شوی.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.