رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: دفتر سلامت در بین تمامی دستگاه‌های کشور جایزه ملی محیط زیست را کسب کرد.

مهرزاد حمیدی رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: از دو‌سال پیش در دفتر سلامت و تندرستی واحدی بنام دفتر محیط زیست در نظر گرفته شد و برای فعالیت این مرکز نیروهای متخصص جذب شده و همچنین کار گروه‌هایی مشترک از همه حوزه ها در زمینه محیط زیست فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: طی دو سه سال اخیر در حوزه محیط زیست برای ترویج آموزه های زیست محیطی در وزارت آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام شد که این امر باعث شده تا آموزش و پرورش در بین همه دستگاه‌های کشور رتبه اول جایزه ملی محیط زیستی را کسب کند.

حمیدی عنوان کرد: ازجمله فعا‌لیت‌هایی که باعث کسب این رتبه شد شامل ارائه مسائل محیط زیستی در کتب درسی، اختصاص دو ساعت درسی با نام انسان و محیط زیست است.

رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای ارتقای عملکرد دفتر محیط زیست استفاده شده است اظهار کرد: در حوزه های اجرایی آموزش و پرورش اقداماتی نظیر ارائه دستورالعمل برای توسعه مدارس سبز در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در حوزه محیط زیست پس از آنکه رئیس جمهور موضوع کمبود منابع آبی و بهره‌وری از آب را مطرح کرد بیش از 2 میلیون نفر از شوی دانش آموزان ارائه شد.

حمیدی اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و کسب رتبه اول بین تمامی دستگاه‌های کشور مصمم هستیم در ترویج آموزه های زیست محیطی بیش از پیش فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار