دونده خرمشهری مقام نخست مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ باکو راکسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: احمدرضا خنفری، دونده خرمشهری که در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ باکو، در ماده دو 400 متر با مانع، شرکت کرده بود، موفق به کسب مقام نخست شد.

امین صابری افزود: از ابتدای خردادماه سال جاری، شهرستان خرمشهر شاهد رویدادهای مختلف در زمینه کسب مقام و برگزاری میزبانی بود.

وی گفت: ابتدا خرمشهر فینال جام حذفی فوتبال کشور بود که در این زمینه ضمن افتتاح ورزشگاه 15 هزاری نفری، نمره قبولی میزبانی این دیدار را از آن خود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر افزود: مسابقات فوتسال غرب کارون که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای «ام الخرجین» این شهرستان برگزار شد؛ دو تیم روستای سبعه و کفشیه در فینال این مسابقات به مصاف هم رفتند .

صابری گفت: «سجاد هدیف» در مسابقات بوکس انتخابی استان خوزستان که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، موفق شده است مدال طلا و سهمیه حضور در ترکیب اصلی تیم استان  را برای شرکت در رقابت‌های ملی را کسب کند.

وی افزود: «احمدرضا خنفری» دونده خرمشهری که در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ باکو، در ماده دو 400 متر با مانع، شرکت کرده بود موفق به کسب مقام نخست شد و مدال طلا این دور از رقابت‌ها را ازآن خود ساخت، خنفری با رکورد 52 دقیقه و 50 ثانیه از سد رقیب هم استانی خود رضا بوعذار گذشت و مدال طلای این رقابت‌ها را تصاحب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: تیم هندبال مینوشهر نیز موفق به کسب مقام دومی مسابقات چهار جانبه هندبال یادواره سالروز فتح خرمشهر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.