۶ یادواره ویژه شهدای منا در آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بعنونی نژاد جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به اینکه به طور قطع همگان در خصوص این حادثه بررسی کرده اند و از آن مطلع هستند، گفت: تا روشن شدن کامل دلایل بروز این حادثه و وظایف حکومت آل سعود در این رابطه، موضوع همچنان در حال پیگیری است.

سرهنگ عبدالحسن بعنونی نژاد  افزود: بالغ بر ۳۹ نفر از حاجیان جان باخته کشورمان در حادثه منا هنوز در عربستان هستند، البته بسیاری از خانواده ها بر دفن شهدایشان در مکه رضایت داده اند اما سه خانواده خواستار بازگشت پیکر شهدایشان به وطن هستند.

وی با اشاره به کارشکنی عربستان در این خصوص گفت: عربستان کشوری نیست که بخواهد در مقابل ما قد علم کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: البته این بدان معنا نیست که ما پاسخ اقدامات ددمنشانه عربستان را نمی دهیم بلکه آنها را به اشکال مختلف مشغول کرده ایم و تقاص خون شهدایمان را به طور حتم از آنان می گیریم.

بعنونی نژاد گفت: عربستانیها تاکنون دوبار آنهم در دهه های ۶۰ و ۹۰ یکی در سرزمین وحی و دیگری در منا این فاجعه را برای کشور ما رقم زده اند و خانواده های زیادی را دچار مصیبت کردند.

وی افزود: از سوی سپاه ولیعصر ملزم به فضا سازی مقابل منازل شهدای منا در آبادان، دعوت از مردم برای حضور در این مکانها، ایراد سخنرانی در جهت تشریح و تبیین ابعاد و زوایای مختلف فاجعه منا و اجرای مداحی توسط مداحان توانمند شده ایم.

در حادثه منا، ۶ نفر از حجاج آبادانی به نامهای «عبدالستار شنیور نصاری»، «امین باوی»، «حسین بغلانی»، «محمد سعید سعیدی زاده»، «فواد مشعلی» و «حسین بیت غانم» جان باختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.