کارشناس مسئول سلامت محیط شهرستان کرمانشاه گفت: شهروندان نسبت به تاریخ تولید و انقضاء، شرایط نگهداری اجناس ، مهر استاندارد و آرم سیب سلامت ، بسته بندی سالم اجناس در هنگام خرید توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خدادادیان با بیان اینکه  در این ماه تهیه نذورات و آش زیاد می شود افزود:مواد اولیه مورد نظر جهت تهیه آش نذری خود را از اماکن معتبر خریداری نمایید واز ابزار وسایل پخت و پز مناسب و بهداشتی جهت تهیه غذای نذری خود استفاده نمایید.

وی ادامه داد: محلی که در آن غذای نذری درست می کنند باید  تمیز و بهداشتی باشد و از نظر ساختاری بدون مشکل باشد و رعایت بهداشت فردی توسط افرادی که در کار تهیه هستند صورت پذیرد .
خدادادیان همچنین در خصوص ظروف یکبار مصرف و مورد استفاده در نذورات بیان داشت: از ظروف برپایه گیاهی و سلولزی استفاده کنند و برای مواد غذایی و خوراکی داغ به هیچ عنوان از ظروف یکبار مصرف شفاف استفاده نکنند.


وی افزود: از هرگونه خرید از افراد دوره گرد و دستفروشان فقط به صرف قیمت کمتر خرید نکنند زیرا قطعا" اینگونه مواد غذایی از نظر بهداشتی مشکل داشته و خطرناک  است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.