مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل آینده تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار می گیریم و باید بگویم پرسپولیس برای کسب سه جام می جنگد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سید جلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهارکرد: قراردادم با پرسپولیس یک ساله است و برای بدست آوردن کسب سه جام در سال آینده بتلاش کنیم و امیدوارم پرسپولیس در فصل آینده شرایط خوبی داشته باشد.

وی درباره اینکه فصل گذشته قرار بود پرسپولیسی شوید اما این اتفاق نیفتاد گفت: به هرحال قرار نبود که من فصل قبل در پرسپولیس حضور داشته باشم این تیم خانه من است و امیدوارم در سال جاری به هدفمان برسیم.

سید جلال درباره بازوبند کاپیتانی پرسپولیس گفت: بازوبند کاپیتانی را اینکه چه کسی ببند به تصمیم کادر فنی بستگی دارد. در تیم ملی هم کادرفنی تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی به من داده نشود. و من هم اعتراضی نکردم ،اگر در فصل آتی هم در پرسپولیس بازوبند کاپیتانی را نبندم ناراحت نمی شوم و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می کنم.

سید جلال درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ شانزدهم عنوان کرد: پرسپولیس تیم خوبی و کادرفنی با تدبیری دارد می توانیم با این تیم به موفقیت برسیم.

حسینی درپایان درباره مبلغ قرارداد خود اظهارکرد: بهتر است درباره این موضوع مسئولان باشگاه صحبت کنند و من مبلغ قرارداد را نمی گویم.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار