معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: باید با نگاهی جدید و جدی به حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرداخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یوسف شاه حسینی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان افزود: باید در بحث کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و ... باید  تلاش ویژه ای صورت گیرد و در این راستا گام های بلندی برداشته شود.

معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به سفر رئیس جمهور پس از ماه مبارک رمضان به استان کرمانشاه گفت: باید دستگاه های مرتبط با آسیب های اجتماعی طرح ها و برنامه های خوبی را در قالب بسته اجتماعی استان جهت جذب اعتبار مناسب در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه تهیه کنند و برنامه ها با نگاه به تحول در این بخش تدوین شود.

وی گفت: خلاقیت، نوآوری و توجه به برنامه های کلان در بخش فرهنگی الزامی است، زیرا استفاده از برنامه ها و طرح های جدید منجر به پویایی هر چه بیشتر این بخش خواهد شد.

وی همچنین توجه به مجتمع های فرهنگی و کانون های فرهنگی و مذهبی با استفاده از ظرفیت های موجود در بخش فرهنگی استان در تمامی عرصه ها را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.