سرمربی تیم های روئینگ قایقرانی گفت: برای اردوی تدارکاتی برون مرزی به کشور پرتغال 2 پاروزن شاخص رویینگ را برای رقابت با هم اعزام می کنیم و بقیه پاروزنان روئینگ را به مربیان سپردم.

 افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: برای اردوی برون مرزی دوشنبه 24 خردادماه با پاروزنان نازنین ملائی و مهسا جاور عازم پرتغال هستیم و در شهر لیزبون منطقه آبی اقامت خواهیم داشت.   
 
وی افزود: بقیه پاروزنانی که در رشته روئینگ فعالیت می کنند زیر نظر مربیان هستند. تیم روئینگ ساحلی وبزرگسالان با مربی مراد خانی،تیم نوجوانان با مربی سولماز عباسی و تیم مردان با طاهر کبوتری تمرینات خود را انجام می دهند.
 
فرزام در ادامه توضیح داد: مسئولیت تیم ها را بر عهده مربیان گذاشته ام تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.
 
وی در خصوص اینکه چرا دو پاروزن را برای تمرین در اردوی برون مرزی اعزام میکنند یا آور شد: نازنین ملائی در ماده یک نفره سبک وزن روئینگ و مهسا جاور در ماده یک نفره سنگین وزن فعالیت می کنند. این دو پاروزن جزو نفرات شاخص ما هستند و رقیبان خوبی برای هم محسوب می شوند به این خاطر هر دو نفر را برای تمرینات می برم.
 
فرزاد تاکید کرد:مشاور هلندی من مدتی در ایران بود.البته یک مشاور ایتالیایی هم دارم که باید یکی از آنها را انتخاب کنم تا در آذر ماه که یک اردوی تکنیکی 20 روزه برای رویینگی ها برگزار می کنیم، برای شرکت در تمرینات در کنار ما باشد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار