رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: طالبیان قصد تمرین در لهستان را ندارد و در جمع پاروزنان در حال تمرین است، همچنین به زودی نفرات اعزامی برای حضور در مسابقات زیر 23 سال جهان را انتخاب خواهیم کرد.

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: تمرینات تیم های آبهای آرام از روز گذشته آغاز شده و به مدت سه هفته تا 8 تیرماه ادامه دارد.البته یکی از اهدافمان بستن تیم ملی زیر 23 سال برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان زیر 23 سال است.
 
وی افزود:مربی با این تیم باید به صورت تخصصی تمرین کند.عصر امروز با کادر فنی در خصوص تعداد نفرات اعزامی جلسه خواهیم داشت.تیم بانوان بزرگسال هم با مربی جدید(نوری زاد) تمرین می کنند و پاروزنان حاضر در اردو 8 نفر هستند که در رشته کایاک و کانو تمرین می کنند.
 
محمدی در ادامه بیان کرد:تیم جوانان به سرپرستی سیما عروجی در حال تمرین است.برای تیم بانوان با برنامه بلند مدت پیش می رویم.این پاروزنان برای حضور در مسابقات آسیایی سال آینده آماده می شوند.پس از آن حضور در بازی های آسیایی 2018 را در پیش داریم و مسابقات زیر 23 سال هم 2 ماه آینده برگزار می شود.
 
وی درخصوص احمد رضا طالبیان بیان کرد:طالبیان در جمع پاروزنان حاضر در اردوی تیم ملی است.او برای حضور در کاپ 2 آماده می شود.قصد تمرین در خارج از کشور را ندارد و این خبر کذب است.    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار