عتیقه چی: سطح مسابقات جهانی اسکیت بسیار بالاست

مربی تیم ملی اسکیت هاکی گفت: شرایط اسکیت بازان ایرانی به مراتب بهتر از دیگر تیم های آسیایی در مسابقات جهانی است.

عتیقه چی: سطح مسابقات جهانی اسکیت بسیار بالاسترامین عتیقه چی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بیست ودومین رقابتهای اسکیت هاکی جهانی به میزبانی ایتالیا  در حال برگزاری است. بانوان اسکیت باز کشورمان در نخستین دیدار خود امشب 23 خردادماه به مصاف حریف میزبان خواهد رفت. تیم ملی اسکیت هاکی آقایان نیز از 28 خرداد به این رقابت ها اعزام می شوند.

مربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان ادامه داد: در این دوره از اردو ها من به عنوان مربی تیم ملی هاکی اسکیت در کنار ملی پوشان حضور داشتم. از شروع مسابقات جهانی دیگر نمیتوانم در نیمکت کنار شاگردانم باشم و کاوه صدقی سرمربی تیم را همراهی نمایم، باید در جایگاه قضاوت قرار گیرم. من از قاره آسیا به عنوان داور بین المللی انتخاب شده ام و عضو کمیته داوران فدراسیون جهانی هستم . 

وی گفت: متاسفانه بانوان در گروه دشواری در این رقابت ها قرار گرفتند و خوشبختانه آقایان به علت وجود 2 تیم آسیایی در گروه راحت تری به نسبت بانوان هستند. شرایط تیم ملی ایران به مراتب بهتر از دیگر تیم های آسیایی است. 

داور بین المللی اسکیت کشورمان تصریح کرد: من سابقه سال ها حضور در رقابت های جهانی و بین المللی را دارم و در مسابقات جهانی اسکیت هاکی ایتالیا نیز از سوی فدراسیون جهانی به عنوان داور به این رقابت ها اعزام شده ام.

وی افزود: همچنین ملیحه خرم باقري نخستین بانوی ایرانی و اولین بانوی قاره پهناور آسیاست که با دعوت فدراسیون جهانی رقابت های جهانی اسکیت هاکی ایتالیا را قضاوت می کند. وی که هدایت تیم ملی اسکیت هاکی بانوان ایران را بر عهده دارد همراه تیم ملی راهی ایتالیا شد. خرم  پس از برگزاری بازی های تیم ایران به عنوان داور رقابت های بانوان را قضاوت می کند.

عتیقه چی در پایان تصریح کرد: اسکیت بازان کشورمان در اردوهای آمادگی خود زیر نظر صدقی و در اردو پایانی خود به کمک مولر مربی آلمانی به تمرینات فشرده وخوبی پرداختند، امیدوارم در این مسابقات نمایش خوبی داشته وبه نتیج خوب و قابل قبولی در این رقابت ها دست یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار