سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی گفت: مولر یکی از مربیا ن خوب اسکیت است و اسکیت بازان ایران را در جام جهانى ایتالیا همراهى خواهد کرد.

صدقی: مولر اسکیت بازان را تا ایتالیا همراهی می کند کاوه صدقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:تیم ملی اسکیت هاکی  تمرینات  خود را در حضور کریستین مولر آلمانی که در کارنامه خود ده‌ها عنوان قهرمانى جهان به عنوان بازیکن و همچنین سرمربی تیم ملى این‌لاین هاکى آلمان دارد به خوبی پشت سر گذاشت.

وی خاطرنشان کرد:پس از برگزاری اردوهای خوب و منظم تیم ملی اسکیت هاکی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران، تیم ملی اسکیت هاکی تصمیم گرفت ادامه تمرینات آمادگی خود را تا قبل از اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا  زیر نظر مولر آلمانی تمرینات خود را ادامه دهد.
 
وی ادامه داد:با ارائه راه کارهای تخصصی و توصیه های فنی مولر به منظور بالا بردن سطح توان فنی ملی پوشان کشورمان اسکیت بازان به خوبی این اردو تبریز را به خوبی پشت سر گذاشتند.

 سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان گفت:اردوی تیم ملی اسکیت هاکی ایران از ١٠ تا ١٤ خرداد در شهر تبریز برگزار شد و ملی پوشاندر ادامه تمرینات به تهران باز گشته و تمرینات خود را به خوبی پیگیری می کنند.
 
صدقی در پایان خاطر نشان کرد:این مربی اسکیت هاکی یکی از مربیا ن خوب اسکیت است اسکیت بازان ایران را  در جام جهانى ۲۰۱۶ ایتالیا همراهى خواهد کرد.

تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان 20 خرداد به مسابقان جهانی ایتالیا اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار