خیرین سلامت با احداث بیمارستان، درمانگاه، مراکز بهداشتی و مراکز آموزشی در حوزه سلامت زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و اموز پزشکی نقش موثری در توسعه فعالیت های مرتبط با حوزه سلامت کشور دارند.

محمد علی فارسی مستندساز در خصوص تغییر نام مستند «فاکتور دو» به «با کریمان» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مستند «فاکتور دو» که به تشخیص معاونت اجتماعی وزارت بهداشت به «با کریمان» تغییر یافت، هر روز ساعت 17:30 به مدت سی دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

وی افزود: سی و پنج سال از فعالیت من در این رشته می‌گذرد و تجربیات بسیاری را در این زمینه کسب کردم اما این برنامه یکی از تاثیرگذارترین کارهایی است که تا به امروز انجام دادم و صحنه هایی را در این کار دیدم که نمی توان آن را به زبان آورد.

فارسی در خصوص نذر و نیاز مردم برای اجابت دعاهایشان اظهار داشت: در این مستندات شاهد نذر و نیاز های کسانی هستیم که از با ارزش ترین چیزهای خود می گذرند تا شاهد نجات یافتن عزیزشان باشند و این تصاویر به قدری تاثیرگذار است که اشک به چشمان همگان می آورد و در این کار نه تنها من بلکه تک تک عوامل این پروژه با جون و دل کار کردند تا به بهترین شکل ممکن این تصاویری را ثبت کنند.

وی در مورد یافتن سوژه ها بیان کرد: وزارت بهداشت در اقصی نقاط کشور مراکز مختلف بهداشتی دارد و ما از طریق این افراد به سوژه های مختلفی دست یافتیم، استان فارس با کمک چنین خیرهایی توانسته 8 میلیارد تومان جذب کند و در مسیر درمان افراد صرف کند.

فارسی بیان کرد: خیرین سلامت با احداث بیمارستان، درمانگاه، مراکز بهداشتی و مراکز آموزشی در حوزه سلامت زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و اموز پزشکی نقش موثری در توسعه فعالیت های مرتبط با حوزه سلامت کشور دارند.

وی خاطرنشان کرد: موسسه آوای هنر سلامت با هدف تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدئویی، انیمیشن کوتاه و بلند، و مستند اعم از داستانی و آموزشی، صنعتی و تاریخی به منظور بالابردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است. ساخت این مستند به قدری لذت بخش بود که در کنار تمامی عوامل هیچ گونه سختی را حس نکردیم.

گفتنی است؛ موسسه آوای هنر سلامت با شناسایی خیرین سلامت 30 کشور و به تصویر کشیدن فعالیت های انسان دوستانه آن ها با هدف تکریم و ترویج اینگونه فعالیت ها، مجموعه سی قسمتی مستند خیرین با عنوان «با کریمان» را ساخته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار