یاسوج؛

زیرساخت‌های شهری یاسوج ضعیف است

شهردار یاسوج زیرساخت‌های شهری یاسوج را ضعیف عنوان کرد و گفت: این شهر نیاز به زیرساخت‌های مناسبی در بخش‌های تفریحی، حمل و نقل، پذیرایی و اقامتی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت‌های شهری یاسوج به عنوان پایتخت طبیعیت ایران باید فراهم شود.
 
شهردار یاسوج تصریح کرد: شهر یاسوج به دلیل موقعیت آب و هوایی در فصل تابستان پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشو و به خصوص جنوب کشور است.
 
این مسؤول افزود: یاسوج نیاز به زیرساخت‌های مناسبی در بخش‌های تفریحی، حمل و نقل، پذیرایی و اقامتی دارد.
 
وی عنوان کرد: مجموعه شهرداری در همین راستا تاکنون برنامه‌های خوبی داشته اما همچنان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.
 
شهردار یاسوج گفت: شهر یاسوج نیازمند مبلمان شهری مناسب، آسفالت معابر، روشنایی معابر، تکمیل پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوسرانی است که این امر در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز محقق می‌شود.
 
جاوید به اعتبارات مورد نیاز توسعه شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: 200 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت شهری این شهر مورد نیاز است که بخش زیادی این اعتبار باید از محل اعتبارات استانی تأمین شود.
 
این مسؤول بیان کرد: با جذب این اعتبار تا حدودی زیرساخت‌های شهری یاسوج فراهم و شاخص‌های این شهر ارتقاء می‌یابد.
 
شهردار یاسوج با بیان این که زیرساخت‌های شهر یاسوج بسیار ضعیف است از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا برای توسعه سریع شهر یاسوج شاخص‌های ویژه‌ا‌ی تعریف کند.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: اختصاص حداقل یک درصد از سرجمع اعتبارات استانی برای تکمیل زیرساخت‌های مرکز استان ضروری بوده که این موضوع در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح و استاندار تصمیم‌گیری در این خصوص را به جلسات بعدی موکول کرده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.