استاندار تهران گفت: برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در سرشماری امسال علاوه بر اینترنتی بودن دستگاه‌های مسئول باید کارت افتخاری برای تسهیل در رفت‌ و آمد مأموران سرشماری صادر شود.

لزوم صدور کارت افتخاری مترو و اتوبوس برای اعضای سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین هاشمی استاندار تهران در سومین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران که امروز(دوشنبه) در سالن  جلسات عمومی استانداری تهران برگزارشد، با اشاره به لزوم اطلاعات دقیق در سرشماری سال 95 اظهار داشت: با اطلاع رسانی و معرفی روش‌های جدید در سرشماری، طرح سوالات خاص، استفاده از فضای مجازی و در نظر گرفتن جوایزی برای ارائه اطلاعات درست می‌توان نگاه مردم را به این مسئله تغییر داد.

وی افزود: آپارتمان نشینی در کلان شهرهایی مانند تهران بحث بسیار جدی است و باتوجه به اینکه تعداد جمعیت ساکن در این آپارتمان‌ها زیاد است بهتراست با هماهنگی مدیریت ساختمان، آماری مهم و دقیق را برای سرشماری به دست آورد.

استاندار تهران تصریح کرد:‌ دستگاه‌های اجرایی باید  هماهنگی خوبی را در این زمینه داشته باشند و برای تسهیل در رفت‌ و آمد مأموران سرشماری، کارت افتخاری مترو و اتوبوس را صادر کرد تا دقت کار بالاتر رود و تمهیدات اولیه بسیار دقیق اندیشیده شود ومردم بصورت کامل آگاهی یابند، امادر استان تهران باید همکاری همه جانبه دستگاه‌های استانی وجود داشته باشد.

استاندار تهران تأکید کرد: سرشماری امسال باید اینترنتی انجام شود و تمام دستگاه‌های مسئول و اجرایی همکاری های لازم را انجام دهند.

*واگذاری برخی پروژ‌ه‌ها در بخش خصوصی متقاضی ندارد

در ادامه این جلسه حسن کریمی معاون امور عمرانی استانداری تهران در خصوص گزارش اقدامات انجام شده مربوط به واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی گفت: ایجاد فرهنگسرا ها در برخی از شهرهای جدید و مناطق کم جمعیت استان برای واگذاری به بخش خصوصی متقاضی ندارد، مگر اینکه در کنار این پروژه‌ها توجیه اقتصادی داشته باشیم و همچنین کارهای اقتصادی مرتبط با آن را ایجاد کنیم.

گفتنی است؛ ارائه برنامه‌ها و اقدامات اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، بررسی مصوبات کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی و گزارش اقدامات انجام  شده درخصوص واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی از جمله مباحث دستور جلسه امروز بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار