مدیر کل ورزش وزارت نفت گفت: ما از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ابلاغیه‌ای مبنی بر منع خروج نفت به شهرستان نداشتیم.

شاه‌کرمی:منعی برای انتقال نفت به شهرستان وجود نداردشاه‌کرمی در گفتگو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: قانون به درستی ابلاغ نمی‌شود و زیرساخت‌ها دچار نقص هستند بر این اساس مدیران ارشد را درگیر مسائل غیرمهم می‌ شوند. وزارت ورزش متولی این امر است. 

وی در ادامه عنوان کرد: نظام باشگاه داری جزء برنامه‌های مجلس بود اما هنوز این موضوع تصویب نشده است. به هر حال قبل از تصویب نظام باشگاه داری اصول حرفه‌ای ‌گری باشگاه‌ها ابلاغ شد که این موضوع کار خیلی از باشگاه‌ها را با مشکل مواجه کرد. 

شاه‌کرمی بیان کرد: طبق قانون پرداخت هر وجهی از دولت در ورزش ممنوع است. بر این اساس وزارت نفت طبق این قانون نمی‌تواند در ورزش سرمایه‌گذاری کند. تیم نفت ریشه 50 ساله دارد و باید مسئولان مشکلات این تیم را برطرف کنند. طبق قانون تجارت اسپانسرینگ خصوصی باید داشته باشیم که زنگنه وزیر نفت با وجود همه تحریم‌ها 2 سال از تیم ما حمایت کرد. 

به هر حال امکان ادامه کار با حامی مالی را نداشتیم. بر این اساس برای حفظ سرمایه ملی و معنوی وزیر نفت دستور به واگذاری تیم نفت به بخش خصوصی را داد. 

شاه‌کرمی بیان کرد: کمیته‌ای برای انتقال باشگاه نفت به بخش خصوصی تشکیل شده است و ما دخل و تصرفی در این انتقال نداریم.  تیم نفت تهران از تهران و شهرستان خریدار دارد بر این اساس طبق گفته یکی از اعضای کمیته نقل و انتقال تیم نفت امروز تکلیفش مشخص می‌شود. 

مدیر کل ورزش وزارت نفت بیان کرد: ما از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ابلاغیه‌ای مبنی بر منع خروج نفت به شهرستان نداشتیم. به هر حال منتظر این هستیم که بازیکنان تعیین تکلیف شوند و بازیکنان وضعیتشان برای فصل آینده مشخص شود. همچنین منعی برای انتقال نفت به شهرستان وجود ندارد. 

وی در مورد تفاوت وضعیت نفت تهران با صنعت نفت آبادان بیان کرد: تیم صنعت نفت آبادان یک مسئولیت اجتماعی دارد و باید در بخش‌های عمرانی آبادانی سرمایه‌گذاری کند. 

انتهای پیام /

برچسب ها: شاه کرمی ، نفت ، انتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار