کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنانی که با تیم نفت قرارداد دارند از همه بلاتکلیف تر هستند و بیشتر ضرر می کنند.

عزتی: نفتی های دارای قرارداد، بیشتر از همه ضرر می کنندعلی رضا عزتی در گفتگو با خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛درباره تجمع بازیکنان نفت تهران مقابل وزارت ورزش و سپس حضور آن ها در فدراسیون فوتبال، گفت: دلیل اصلی این اقدام بلاتکلیفی بازیکنان و وضعیت نا به سامان باشگاه است. در ابتدای لیگ پانزدهم مسئولان اعلام کردند که بودجه باشگاه نفت 20 میلیارد است و ما برهمین اساس قرارداد خود با این تیم را تمدید کردیم اما در طول فصل تنها 20 تا 30 درصد مبلغ قراردادمان را دریافت کرده ایم. در واقع بازیکنان نفت حدود هشت ماه است که پولی نگرفته اند.

وی افزود: بازیکنانی که با تیم نفت قرارداد دارند از سایرین بلاتکلیف تر هستند و بیشتر از همه ضرر می کنند. اگر آقایان قصد فروش تیم را ندارند، دست کم رضایت نامه ما را صادر کنند. باور کنید حتی تدارکات نفت از سایر باشگاه ها پیشنهاد دارد.
امروز و فردا کردن های کمیته واگذاری باشگاه و شخص آل اسحاق سبب شده پیشنهادات ما از بین برود. نمی دانم پاکت خریداران باز نشده یا این این که اگر باز شده، شخصی برای تصمیم گیری نیست تا جوابگوی ما باشد؟

عزتی در خصوص صدور برگه فسخ قرارداد برای بازیکنانی چون میلاد زکی پور با وجود سابقه کمی که در باشگاه نفت دارند، اظهار کرد: این موضوع به من ارتباطی ندارد اما پس از این که منصوریان و بیرانوند قرارداد خود را با نفت به صورت یک طرفه فسخ کردند برای دریافت برگه فسخ قراداد به همراه وحید شیخ ویسی به سازمان لیگ رفتیم. مسئولان سازمان لیگ هم  اعلام کردند که قانون مربوط به این موضوع به حالت تعلیق درآمده است. به نظر من تعلیق قانون ایرادی ندارد اما درخواست می کنم وضعیت ما را مشخص کنند. البته باید بگویم این چه قانونی است که برخی ها می توانند فسخ کنند و برخی نمی توانند.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران درباره نشست با اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، بیان کرد: پس از تجمع مقابل وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال رفتیم. خوشبختنه دبیر کل فدراسیون به ما قول داده که تا پایان هفته مشکلات را در نشست با اعضای کمیته واگذاری از بین می برد و اجازه انتقال باشگاه نفت به شهرستان را نمی دهد. امیدوارم اسدی روی قول خود بماند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار