مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: باشگاه های ایرانی بدون توجه به قرارداد بازیکنان، با آن ها مانند برده ها رفتار می کنند.

لطفی: باشگاه های ایرانی برده داری می کنندسعید لطفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجمع بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران مقابل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: متاسفانه تیم با ساختاری مانند نفت تهران که در سال های اخیر جزو مدعیان لیگ برتر بوده و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در این رقابت ها هم درخشش قابل توجهی داشته با مشکلات فراوانی روبه رو شده است. به نظر من تصمیم های اشتباه افرادی که آشنایی با فوتبال نداشتند، نفت را به روزی انداخته که بازیکنانش برای دریافت مطالبات خود مجبور هستند در مقابل شرکت نفت تجمع کنند.
 
وی افزود: قبل از دیدار نفت و فولاد در هفته 29 لیگ اعضای هیات مدیره به ما قول دادند که بلافاصله پس از پایان لیگ مشکلاتمان را حل کرده و مطالباتمان را پرداخت می کنند. حتی خود قنبرزاده در هتل شهر اعلام کرد  حق و حقوق بازیکنان نفت دینی است که بر گردنش قرار گرفته و تا زمانی که این امر را به سرانجام نرساند از نفت نمی رود اما در حال حاضر نه قنبرزاده و نه اعضای هیئت مدیره نفت جواب ما را نمی دهند. 
 
وی ادامه داد: تنها آل اسحاق در باشگاه حضور دارد که ایشان هم می گوید هنوز پاکت ها بازی نشده است و هر روز هم مصاحبه می کنند و می گویند هیچ چیز مشخص نیست.

لطفی با اشاره به کم کاری فدراسیون و سازمان لیگ در قبال باشگاه ها، بیان کرد: من به دنبال مشخص شدن طلبم از باشگاه نفت اما متاسفانه در سازمان لیگ و فدراسیون هم هیچ کس جواب ما را نمی دهد. از 2 سال قبل حدود 140 میلیون از صبا طلب دارم اما تاکنون نتوانسته ام حقم را از این باشگاه هم بگیرم. 
 
مدافع جدید سایپا و سابق نفت درباره وضعیت آشفته این باشگاه گفت: متاسفانه در فوتبال ما مثل برده با بازیکن رفتار می شود و  باشگاه ها هرطور که بخواهند و بدون توجه با قراردادی که با بازیکنان ثبت کرده اند، رفتار می کنند. من به دلیل نداشتن قرارداد از نفت جدا شدم اما بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند علاوه بر پرداخت نشدن مطالباتشان به فکر آینده فوتبالی خود هم هستند. آنها از سایر تیم ها پیشنهادات خوبی دارند اما به دلیل تعلیق قانون فسخ یک طرفه قرارداد، حتی نمی توانند با تیم های خواهان خود مذاکره کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار