آبادان؛

فعالیت 52سالن ورزشی درطرح غنی سازی اوقات فراغت آبادان

درطرح غنی سازی اوقات فراغت آبادان ۵۲ سالن ورزشی فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در جلسه هماهنگی ستاد اوقات فراغت دانش آموزی این شهرستان گفت: از  ۵۲ سالن استان، ۳۱ سالن خصوصی و ۲۱ سالن مربوط به مجموعه های مربوط به اداره ورزش و جوانان است.

پیمان ادیبی افزود: در خصوص استفاده نیم بهای دانش آموزان آبادانی و اروند کناری از استخر خلیج فارس نیز برنامه ریزیهایی انجام شده است ضمن آنکه کارکنان دولت نیز می توانند برای فرزندانشان از این امتیاز بهره ببرند.

وی گفت: در بحث روستاها قرار شد تا در جلسه ای با حضور بخشدار مرکزی و دهیاران ضمن بررسی مسائل، راههای ارائه خدمات و امکانات به روستائیان را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از نبود یک کارگروه تخصصی برای فعالیت در زمینه اوقات فراغت به عنوان یک چالش در راستای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نام برد و خواستار توجه جدی مسئولان امر به این موضوع شد.

ادیبی افزود: به رغم افزایش سالانه امکانات در سالن هایمان اما متاسفانه سال به سال از میزان استقبال دانش آموزان کاسته می شود که بایستی دلایل آن به طور جدی بررسی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.