129 واحد مسکونی در حریم رودخانه در هفت شهرستان مازندران پارسال خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اهمیت لایروبی، تعریض ابنیه، جابجایی پل در کاهش خسارات ناشی از باران‌های سیل آسا گفت : 129 واحد مسکونی پارسال در حریم رودخانه در هفت شهرستان مازندران خریداری شد.

علی اصغر احمدی افزود: 500 واحد مسکونی حادثه‌خیز دیگر در حریم رودخانه ها شناسایی شد که با تامین اعتبار خریداری می شود.

وی گفت : رودخانه‌های بزرگ استان مانند هراز ، سه هزار و دو هزار، تالار، بابلرود، تجن رود و نکارود شناسایی نقاط حادثه‌خیزدر دست بررسی است تا و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی افزود: مدیریت شهری فضای خریداری شده به شهرداری و در روستا به دهیاری محول شده تا این فضا باید ساخت معابر حاشیه رودخانه و ایجاد فضای سبز اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: برای هر گونه حوادث در استان آمادگی داریم اما باید پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم و با اقدام به موقع از میزان خسارت‌‌ها بکاهیم.

علی اصغر احمدی افزود: مهم‌ترین راهکار، برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌ساز و حادثه خیز رودخانه‌های استان و بررسی پل‌ها است.

وی گفت: بارش باران بهاری در روزهای گذشته در استان به دلیل آنکه به صورت نم بوده و رگباری نبوده است، هیچگونه خسارتی نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار