دبیر هیئت فوتبال استان تهران از مخالفت این نهاد با انتقال امتیاز نفت تهران به ملوان انزلی خبر داد.

رضا عابدینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنده شدن تیم فوتبال ملوان انزلی در مزایده باشگاه نفت تهران اظهار کرد: من این موضوع را در رسانه ها شنیدم و بسیار هم تعجب کردم چرا که باید برای انتقال امتیاز یک باشگاه به شهرستان، نظرات متولیان ورزش پایتخت هم گرفته شود و این گونه نیست که به صرف برنده شدن ملوان انزلی در مزایده باشگاه نفت، جدایی نفت را از تهران پایان یافته بدانیم.

مخالفت هیئت فوتبال تهران با انتقال نفت

وی افزود: طبق قانون و آئین نامه های موجود انتقال تیم های تهرانی به شهرستان ممنوع است و این امر نیاز به اخذ مجوز از نهادهایی چون اداره کل ورزش و جوانان تهران وهیئت فوتبال این استان دارد. بنابراین به عنوان یکی از متولیان فوتبال پایتخت می گویم که هیئت فوتبال مخالف 100 درصد فروش امتیاز نفت به ملوان انزلی است.

مخالفت هیئت فوتبال تهران با انتقال نفت

عابدینی ادامه داد: البته این مخالفت شخصی نیست و ما احترام خاصی به تیم ملوان و هواداران متعصب آن می گذاریم.  تنها دلیل این مخالفت موانع قانونی است و ما دوست نداریم تیم شهرمان به سرنوشت تیم هایی چون پاس تهران، پیکان قزوین، صبا قم و سایپا البرز دچار شود.

مخالفت هیئت فوتبال تهران با انتقال نفت

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال فروش باشگاه نفت به ملوان انزلی را تاکنون تنها از رسانه ها شنیده ام و تاکنون هیچ نامه ای در این خصوص به هیئت فوتبال ارسال نشده است. در صورتی هم که دوستان از ما خواستار صدور مجوزی برای انتقال سهمیه تیم لیگ برتری نفت تهران به ملوان انزلی شوند به یقین مخالفت می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار