یک تروریست فرانسوی وابسته به داعش با حمله به خانه یک افسر پلیس، او و همسرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ماهنامه آمریکایی سان؛ یکی از عناصر گروه تروریستی داعش که یک فرمانده پلیس فرانسه و همسرش را با ضربات پی‌درپی چاقو کشته بود ویدئویی شرم‌آور از این اقدام خود در فیس‌بوک منتشر کرد.

این تروریست فرانسوی که "لاروسی آبالا" نام دارد، شب گذشته با حمله به خانه "ژان باپتیست سالواینگ"افسر 42 ساله پلیس فرانسه در حومه شمالی شهر پاریس، او و همسرش را با ضربات پی‌درپی چاقو به شکم و گردن از پا درآورد. همسر این پلیس در عملیات پلیس جان باخت و تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌ثمر بود. او در این ویدئو با خنده‌هایی مشمئزکننده و عقاید داعشی، اقدام مرگبار علیه زوج فرانسوی را در حالی توجیه می‌کند که پسربچه سه سال زوج فرانسوی روی صندلی پشت او نشسته است. این تروریست در بخشی از ویدئو می‌گوید: "هنوز نمی‌دانم با او چکار کنم."

این عنصر داعش طی عملیات پلیس ویژه فرانسه نیمه‌شب گذشته کشته شد و فرزند این زوج فرانسوی از اقدام شوم تروریست نجات یافت.

پروفایل فیس‌بوک آبالا با نام مستعار محمدعلی، شامل یک ویدئوی 13 دقیقه‌ای از قتل و 15 عکس بود که پیش از صبح امروز از دسترس خارج شد.

این عنصر 25 ساله داعش در شهر مانتو ژولی – منطقه‌ای نزدیک به صحنه قتل—متولد شد. او بارها به جرم دزدی و خشونت دستگیر شد و نخستین محکومیت کیفری او در سن 19 سالگی بود. از همان دوران نوجوانی به فعالیت در بخش شبکه و رسانه روی آورد. در سال 2013 به خاطر گرایش و ترویج عقاید داعش در شبکه‌های اجتماعی وابسته به داعش در پاکستان دستگیر و به 3 سال زندان محکوم شد ولی پیش از پایان دوره محکومیت از زندان آزاد شد و به فرانسه بازگشت و به شاخه فرانسوی گروه تروریستی داعش پیوست.

به گفته پلیس فرانسه، اقدام آبالا می‌تواند در ادامه حملات شهر اورلندو آمریکا و زمینه‌ساز حملات دیگر گروه تروریستی داعش باشد. در حال حاضر فرانسه میزبان بازی‌های یورو 2016 است و به‌منظور مقابله با حملات تروریستی تدابیر امنیتی ویژه‌ای به عمل آمده است.

موج جدید حملات تروریستی در فرانسه/ ویدئوی توجیه عنصر داعش از قتل افسر پلیس

موج جدید حملات تروریستی در فرانسه/ ویدئوی توجیه عنصر داعش از قتل افسر پلیس

موج جدید حملات تروریستی در فرانسه/ ویدئوی توجیه عنصر داعش از قتل افسر پلیس

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
اتشی که دولت فرانسه روشن کرده حالا دامن خودشو گرفته
آخرین اخبار