نخستين جلسه رئيس رسانه ملي با شوراي نظارت بر صدا و سيما برگزار شد

رئيس رسانه ملي با حضور در جلسه شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما با اعضاي اين شورا گفت‌وگو كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي اولين جلسه هم انديشي اعضاي شوراي نظارت با دكتر علي عسكري ، رئيس جديد رسانه ملي در دبيرخانه اين شورا برگزار شد .
 
در اين نشست كه با حضور نمايندگان قواي سه گانه در شوراي نظارت و دكتر علي عسكري ، رئيس سازمان صدا و سيما برگزار شد پيرامون وضعيت رسانه ملي و اهداف و برنامه هاي پيش روي سازمان بحث و گفتگو شد.
 
رئيس رسانه ملي در خصوص اقداماتي كه تاكنون براي ايجاد آرامش و انگيزه در بين كاركنان صورت پذيرفته و همچنين برنامه هاي پيش رو براي تحقق فرامين مقام معظم رهبري و عملياتي كردن دستورات ، توصيه ها و راهبردهاي ابلاغي ايشان تدوين و  بتدريج اجرا خواهد شد گزارشي را به سمع و نظر شورا رساند .

رئيس رسانه ملي در گزارش خود رسانه ملي را همكار و حامي سه قوه برشمرد و توفيق سه قوه را توفيق رسانه ملي دانست .
 
اعضاي شوراي نظارت نيز سازمان صدا و سيما را يك دستگاه عظيم رسانه اي پيچيده هنري خواندند كه وظيفه آن ترويج هنر انقلابي و نشان دادن سبك زندگي اسلامي – ايراني است و رفتار آن بايد اميد بخش و وحدت آفرين باشد و كارآمدي نظام و دستگاه هاي اجرايي كشور را تصوير بكشد .
 
اعضاء همچنين اعلام كردند كه شورا علاقمند است در مسيري كه رهبري معظم انقلاب ترسيم نموده اند ، سازمان صدا و سيما را كمك كنند و اين مهم در تعامل بين سازمان صدا و سيما و شوراي نظارت محقق خواهد شد .
 
در ادامه جلسه مقرر شد در بازه هاي زماني جلسات مشترك استمرار يابد .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار