اولين نشست مشترك شوراي نظارت در صداوسيما براي برنامه‌ريزي‌هاي تبليغات انتخاباتي يازدهمين دوره رياست جمهوري برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از رسانه ملي؛ در اين جلسه سيدعزت‌الله ضرغامي رئيس رسانه ملي با ارائه گزارش مشروحي از برنامه‌ريزي‌هاي تبليغاتي و رسانه‌اي انجام شده در اين سازمان براي انتخابات آينده گفت كه در اين انتخابات مهمترين دغدغه رسانه ملي رعايت اصول و منويات رهبر معظم انقلاب در مشاركت حداكثري مردم و ايجاد فضاي سالم براي رقابت‌هاي انتخاباتي است.
 
حجت‌السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي رئيس اين شورا نيز بر ضرورت برگزاري هرچه باشكوه‌تر انتخابات آينده رياست جمهوري تاكيد كرد.
 
وي افزود: همانطور كه رهبر معظم انقلاب بارها تاكيد كرده‌اند، حضور حداكثري مردم در انتخابات با رعايت قانون و حقوق كليه گروه‌هاي قانوني كشور مهمترين هدف نظام اسلامي است.
 
رئيس شوراي نظارت بر صداوسيما گفت: رسانه ملي كه همواره مهمترين مسئوليت را در اطلاع رساني و ايجاد شور و شوق انتخاباتي ميان مردم بر عهده داشته و آن را به خوبي انجام داده اين بار نيز مهمترين وظيفه را در اين عرصه بر عهده دارد.
 
در اين جلسه همچنين آخوندي معاون سياسي صدا و سيما كه رياست ستاد انتخابات رسانه ملي را نيز عهده‌دار است گزارش مشروحي از برنامه‌هاي پيش بيني شده براي تبليغات انتخابات يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ارائه كرد.
درادامه جلسه ساير اعضاي شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما نيز سؤالاتي در خصوص برنامه‌هاي رسانه ملي بخصوص در زمينه انتخابات رياست جمهوري يازدهم مطرح كردند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار