مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: شبکه برق آذربایجان غربی ۱۴سال پی در پی بدون قطعی برق و خاموشی به شهروندان خدمت کرده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اکبر حسن بگلو در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی استان در مورد افزایش دمای هوا در روزهای آتی و به ویژه در تیر ماه اظهار داشت: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه درخواست می‌شود با رهنمودهای خود در خطبه‌های نمازجمعه ارومیه و ارائه توصیه‌های لازم به ائمه جماعات استان برای کاهش 10 تا 15 درصدی مصارف برق و استفاده از لوازم برقی استاندارد، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی را در نیل به تعهدات خود برای ارائه برق مطمئن و کاهش مصرف برق استان یاری کنند.

وی مدیریت مصرف را از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور از پیک مصرف و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته در تابستان اعلام کرد و افزود: شبکه برق کشور و به تبعیت از آن شبکه برق استان آذربایجان غربی مدت 14 سال است بدون خاموشی سراسری به کار خود ادامه داده و امید است با همکاری همگانی، پیک بار مصرف برق به درستی مدیریت شود.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه نیز اظهار داشت: انسان‌های بزرگ همواره در اندیشه دیگرانند و دل در گرو خدمت به مردم می‌نهند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم با نیت جلب رضای خداوند متعال است و از دیدگاه ائمه اطهار (ع) خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد.

وی گفت: یکی از چیزهایی که باید در زندگی همه باشد، رابطه معنوی با خداوند متعال است و برقراری ارتباط با خداوند متعال ضمن تسهیل شرایط برای نیل به اهداف در جهت خدمت به مردم، موجبات بهره مندی از حمایت خداوند متعال را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.