مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی گفت: همه شعب اخذ رای در مناطق مختلف استان در انتخابات ریاست جمهوری پوشش ارتباطی دارند.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه  ۲هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در شهرها، روستا‌ها و نقاط صعب‌العبور استان استان در مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری پوشش ارتباطی دارند.

قاسم جلیلی نژاد ضمن اشاره به دستور وزیر ارتباطات مبنی بر حفظ ارتباطات انتخابات گفت: با توجه به نقش کلیدی شبکه ارتباطی در احراز هویت رای دهندگان انتخابات ریاست جمهوری، تمام شعب اخذ رای در سراسر استان به شبکه متصل هستند.

 وی با اشاره به اینکه کل شعبات در نظرگرفته شده برای آذربایجان غربی، یک هزار و ۱۶۵ شعبه شهری و یک هزار و ۱۹۲ شعبه روستایی است افزود: نخستین گزینه برای ارسال رأی از طریق اینترنت شعب، دوم سیستم سینگالی پشتیبانی و سوم خطوط تلفن ثابت است و وقتی این سه روش سرجمع می‌شوند، صد درصد شعب اخذ رأی پوشش ارتباطی داده می‌شوند.

 مدیر کل ارتباطات گفت: این دوره از انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود و از ۲۶ مرحله فرایند برگزاری انتخابات ۲۵ مرحله آن به صورت الکترونیکی برگزار و تنها مرحله آخر اخذ رای به صورت دستی انجام می‌شود.

 وی ابراز امیدواری کرد: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان آذربایجان غربی با برخورداری از زیرساخت‌های پرسرعت، با کیفیت و امن، با کیفیت حداکثری برگزار گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.