هفت مدرسه در ناحیه شهری مهرگان آماده واگذاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: از 18 مدرسه در حال ساخت در ناحیه شهری مهرگان  هفت مدرسه آماده واگذاری است وپنج مدرسه هم تا اول مهرماه تحویل داده می شود .

منوچهر حبیبی افزود :در ناحیه مهرگان در حال حاضر ۵۶ واحد آموزشی نیاز است تا بتوانیم جوابگوی جمعیت ۱۰۰ هزار نفری باشیم.

حبیبی تصریح کرد: در تابستان با توجه به فصل نقل و انتقالات تعداد دانش آموزان بیشتری در مهرگان ساکن خواهند شد و باید برای  تامین فضای آموزشی اقدام کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد:مهرگان یک پروژه استانی است و نبایدنگاه شهرستانی به آن داشته باشیم و همه مسئولان وظیفه دارند برای تامین نیازها اقدام کنند زیرا مشکلات این ناحیه بر دوش شهر محمدیه و شهرستان البرز است.

وی افزود : ناحیه شهری مهرگان از پروژه های جدید است که نیازمند حمایت جدی است و باید نیازهای درمانی، آموزشی، فرهنگی این ناحیه بسرعت تامین شود تا شهروندان رضایت بیشتری داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری قزوین ، یکی از دغدغه های جدی در مهرگان را تامین مسائل روبنایی بیان کرد و گفت : امروز مطالبات ساکنان این ناحیه فرق کرده و توقع دارند هر روز خدمات بیشتر و بهتر شود که در این میان هر چند اقدامات خوبی صورت گرفته اما باید کارها متناسب با اعتبارات باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها: تکمیل ، مدرسه ، ناحیه ، مهرگان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار