بخش عمده آسانسور ها دراستان زنجان کیفیت لازم را ندارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان بر لزوم استانداردسازی آسانسورها در این استان تأکید کرد و گفت: با توجه به بازرسی های صورت گرفته بخش عمده آسانسورها کیفیت لازم را ندارند.

کارگر زاده افزود : اداره کل استاندارد استان زنجان با تمام توان وضعیت موجود در استانداردسازی آسانسورهادر این استان را پیگیری کرده و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح بازرسی ادواری آسانسور در استان انجام‌شده است گفت: با توجه به بازرسی های صورت گرفته بخش عمده آسانسورها کیفیت لازم را ندارند بر همین اساس اداره کل استانداردسازی آسانسورها تأکید ویژه ای برای ارتقاء آن دارد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان بیان کرد: در حال حاضر چهار شرکت بازرسی در خصوص صدور تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در استان فعالیت می‌کنند و خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

شهروندان زنجانی در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص استاندارد کالاها با سامانه ۱۵۱۷ تماس گرفته و یا با ارسال کد ۱۰ رقمی محصول به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ نسبت به تأیید استاندارد کالای موردنظر اقدام کنند.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.