نظافتی خبر داد

آغاز دور جدید اعزام به عتبات از 13تیر/ دانشجویان از وام یک میلیون تومانی بهره مند می شوند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات از امروز شروع می شود.

محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آغاز دور جدید اعزام های عتبات، گفت: ثبت نام دور جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات که از 13 تیر آغاز و تا 25 مردادماه ادامه دارد، از امروز آغاز می شود. 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس متقاضیان اعزام می توانند با مراجعه به سایت www.atabat.org.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظافتی تصریح کرد: در این دور از اعزام ها روزانه سه هزار و 200 زائر در قالب 80کاروان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت یادآور شد: زائران در قالب بسته های سفری 3،4،5،6،7 و 12 روزه عازم می شوند ضمن اینکه با تلاش های انجام شده توانستیم تعداد کاروان هایی که به سامرا اعزام می شوند را 2 برابر کنیم و به 20 کاروان در روز برسانیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام تا پر شدن همه کاروان ها ادامه دارد، تأکید کرد: در ثبت نام این دور از اعزام ها قیمت ها به روال عادی قبل از ماه رمضان برمی گردد و از کاهش 10 تا 15 درصدی برخوردار نیست.

نظافتی عنوان کرد: 50درصد اعزام ها به صورت هوایی و مابقی به صورت زمینی انجام می شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام های دانشجویان نیز در همین دوره انجام می شود، گفت: دانشجویان از تخفیف و تسهیلاتی مانند وام یک میلیون تومانی بهره مند هستند و برنامه های ویژه ای همچون بازدید از موزه ها و دانشگاه های عراق برای آنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
اعزام بازنشستگان
آخرین اخبار