در مراسمی از 50 تولید کننده برتر بخش کشاورزی استان سمنان تقدیر شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛استاندار سمنان با تاکید بر ضرروت بکارگیری و استفاده همه جانبه از ظرفیت بخش های مختلف این استان گفت : باید همه حمایت کنیم تا ظرفیت های موجود از جمله در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن این استان شکوفا شود.

 محمدرضا خباز در مراسم تجلیل از 50 تولید کننده برتر بخش کشاورزی این استان که با حضورشماری از تولیدکنندگان و مسئولان در شرکت کشت و صنعت کوهپایه شهیمرزاد برگزار شد، افزود : آمارها نشان می دهد که تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداشته اند.

وی تاکید کرد : استان سمنان در همه زمینه ها دارای ظرفیت های فراوان است که باید از این ظرفیت ها استفاده همه جانبه کنیم تا مشکلات این استان برطرف شود.

وی اظهار داشت : شماها جهادگران عرصه تولید هستید که به حق باید به فعالان این عرصه خداقوت گفت چراکه تلاش تولیدکنندگان است که چرخ اقتصاد کشور می چرخد.

امام جمعه شهمیرزاد گفت : شهمیرزاد هم در بخش حوزه و دانشگاه نخبگانی دارد و هم در عرصه تولید بخش کشاورزی حرف اول می زند.

حجت الاسلام سیدداود احمدپناه افزود : به عنوان نمونه بزرگترین باغ گردوی جهان در شهمیرزاد وجود دارد.

وی با بیان این که فعالان عرصه تولید با مشکلاتی مواجه اند،ْ خاطرنشان کرد : مسئولان باید پیگیر کار کشاورزان باشند و بانک ها تسهیلات کم بهره را به آنان اعطا کنند.

وی ادامه داد : بسیاری از کشاورزان هوشمندانه توانسته اند کار تولید در استان را پیش ببرند که بسیار قابل ارزش است.

احمدپناه یادآور شد : کشاورزان و تولیدکنندگان با مشکلات اقتصادی شدید مشغول فعالیت هستند که باید به بخش تولید کمک کرد و در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداشت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این آیین گزازشی از عملکرد این سازمان در بخش های مختلف ارایه کرد.

انتهای پیام/ع - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.