مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: از 2 هزار و 43 نفر متقاضی به هزار و 931 نفر وام در این دانشگاه تعلق گرفته است که رقم قابل توجهی است.

حمید رضا مقامی مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سال گذشته به 94 درصد افراد متقاضی، وام تعلق گرفت. همچنین به دلایلی چون تکمیل نبودن پرونده و نداشتن شرایط لازم به 6 درصد مابقی وام پرداخت نشد.

وی تاکید کرد: از تیرماه ثبت نام سری جدید وام های دانشجویی آغاز می شود. 

مدیر امور خدمات دانشجویی  دانشگاه علامه طباطبایی افزود: وام شهریه دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری به ترتیب 300، یک میلیون و 150 و دو میلیون و 500 هزار تومان است که از 802 نفر متقاضی آن به 767 نفر این وام را پرداخت کرده ایم. 

مقامی ادامه داد:  وام مجردی این دانشگاه 425 و وام متاهلی برای آنهایی یک، دو و سه فرزند دارند به ترتیب 725، 875 و یک میلیون و 25 هزار تومان است. این مبلغ برای متاهلان بدون فرزند 575 هزار تومان است.

وی در خصوص وام های ضروری بیان کرد: 205 نفر متقاضی این وام بوده اند که به 103 نفر از این تعداد وام ضروری تعلق گرفته است. همچنین مبلغ این وام برای کارشناسی 300، ارشد و دکتری هم 500 هزار تومان است. البته وام ضروری قهرمان 600 هزار تومان است.

مدیر خدمات امور دانشجویی  دانشگاه علامه طباطبایی گفت: از 19 نفر متقاضی وام ازدواج 12 نفر آن را دریافت کرده اند که  مبلغ این وام در هر سه مقطع یک میلیون و 500 هزار تومان است.
وی بیان کرد: دانشگاه علامه 25 میلیون وام به نخبگان خود می دهد. به علاوه به دانشجوهای غیر ایرانی 5 میلیون تومان وام پرداخت می کنیم. وام بنیاد علوی هم برای مجردها 600 و برای متاهلان 800 هزار تومان است.

مدیر امور خدمات دانشجویی  دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: جمعاً کل تقاضای ما 2043 نفر بوده است که به 1931  نفر وام پرداخت شده است یعنی آمار قابل توجهی در پرداخت وام ها داشته ایم. 

مقامی درباره شرایط باز پرداخت وام ها اذعان داشت: دانشجویان پس از فارغ التحصیلی خود با پرداخت 10 درصد وام  و بقیه آن را طی دفترچه اقساط 60 ماهه پرداخت می کنند. همچنین افراد با مراجعه به سایت صندوق رفاه می توانند به صورت غیر حضوری  وام هایشان را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار